Představení
Společnost ENCZ a.s. vznikla v roce 2003 a od té doby se začlenila mezi jedny z nejlepších poskytovatelů kompletního servisu pro vstřikování plastů. Specializujeme se ve všech odvětvích vstřikování plastů od koncepce přes návrh výroby, nástrojařství, optimalizaci, lisování, potisk, montáže a testovací požadavky.
Co vás čeká
- Spolupráce se zákazníkem na denních/týdenních úkolech
- Příjem, přezkoumání, potvrzení a zadávání zákaznických objednávek do systému
- Interní komunikace pro sledování vývoje objednávky
- Spolupráce s ostatními úseky, delegování zákaznických požadavků
- Průběžná komunikace se zákazníkem o stavu objednávky
- Aktualizace zákaznických požadavků
- Objednávka dopravy včetně posouzení nákladů na dopravu
- Komunikace s Celními úřady
- Správa dat v ERP systému QAD
Co požadujeme
- VOŠ/ VŠ
- Min. 2 roky praxe na obdobné pozici
- Komunikativní znalost AJ – slovem i písmem
- Znalost QAD výhodou
- Znalost excel na pokročilé úrovni
- Ambice se vzdělávat a růst
- Spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost, preciznost, ochotu učit se novým věcem
Co nabízíme
- Příspěvek na stravování – stravenky
- Dovolená 25 dní
- Příspěvek na penzijní připojištění / Cafeterie Sodexo
- Sick days
- Možnost realizovat se v rámci společnosti
- Společné firemní akce